Sunday, October 14, 2012

Vanus on kõigest number

Sündides oleme me kõik olnud noorimad inimesed siin maailmas, see on küll murdosa sekundiks, kuid siiski. Peale seda hetke hakkame me kohe vananema. See ei tähenda aga seda, et need kes meist vanemad on, igavam elu peaks olema nagu osa inimesi arvavad.
Kui ma väike olin, siis ma tahtsin ka suureks, tugevaks ja targaks saada nagu mu sõbradki. Elukogenud tuttavad pidevalt korrutasid mulle sõnu: "Naudi oma lapsepõlve, seniks kuni seda jätkub". Need sõnad, mis kunagi olid mõistmatud ja mille tähendusest veel täpselt aru ei saanud on aastatega üha selgemaks saanud. Samas võib lapsepõlv kesta kogu elu. Tuleb elada nii nagu sa ise tahad, võttes ka sõprade nõuandeid kuulda.  
Ajaga tuleb kaasas käia. Ma tean mõndade inimeste vanaemasid ja vanaisasid, kellel on olemas enda facebooki konto ja neil on seal väga lõbus, sest nad saavad seal erinevaid mänge mängida, lastelaste ja kaasaegsemate sõpradega suhelda ning uurida mis maailmas üldse toimub. Peaasi, et koduseks ei jää ja igavat rutiini ei teki. Elu tuleb nautida täiel rinnal, sest vanus ei ole tõesti mingiks takistuseks, vaid on kõigest number.

1 comment:

  1. Kirjutan äratundmisrõõmust.
    Väga hea sõnum maailmale. Ma tean, sest ma olengi koguaeg laps, lapsemeelne - ise juba vanaema kolmele... Rõõmsate edusoovidega kõigile, ka sulle, Jako! Mina.

    ReplyDelete